Colegiul Psihologilor din România

Site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din România

Date de identificare a probei


1. Denumirea probei: Motives Values Preferences Inventory (Profilul motivatiilor, valorilor si preferintelor Hogan)
2. Acronim: MVPI
3. Autor: Robert Hogan, Joyce Hogan
4. Autorul traducerii şi adaptării versiunii româneşti (dacă este cazul): Cristian Mihai
5. Descrierea în maxim 15 cuvinte a scopului probei: (ex. Măsoară caracteristicile de personalitate la adulţi)
MVPI oferă informaţii cu privire la interesele, motivaţiile şi valorile unei persoane în raport cu locul de muncă, postul sau organizaţia.
6. Versiuni avizate (se completează de către CM):
7. Forme paralele existente: Absente
8. Manualul testului (info: număr de pagini; editura; an; versiuni test). Profilul motivaţiilor, valorilor şi preferintelor Hogan (2010) editura Hogan Assessments, Tulsa, 110pagini
9. Licenţa de distribuirepentruRomânia: Hart Human Resources Consulting
10. Date de contact ale distribuitorului (adresă, telefon/fax, link către pagina de net): Adresă: Str Mr. Av. Ştefan Sănătescu, nr 53 B, Sector 1, Bucureşti, Tel: +40 21.310.54.57 / 59, www.hart.ro.ro
11. Copyright
12. Preţ avizat de către CPR (cel precizat în dosarul trimis spre avizare)
De la 50 de euro la 255 (preţ fară TVA) în funcţie de raport şi tipul de licenţă.
13. Cuvinte cheie (maxim 5): Personalitate, psihodiagnostic, valori, psihologia muncii.


Date despre tipul de aviz acordat şi modul de utilizare
1. Tip aviz acordat (se completează de către CM) - Nedeterminată
2. Anul în care a fost acordat avizul: (se completează de către CM) - 2013
3. Caracteristici tehnice (calificative acordate de către CM în procesul de avizare)
4. Domenii de utilizare: Psihologia muncii şi organizaţională, psihologia transporturilor şi psihologie aplicată în servicii.
5. Scopul utilizării:
6. Utilizatori: Psihologii în treapta de specializare psiholog principal, specialist şi psiholog practicant în forma de atestatre autonomă, acreditaţi de către Comisia de psihologia muncii, transporturilor şi serviciilor.
7. Caracteristici psihice măsurate:
8. Modul de utilizare
8.1. Grup ţintă :
8.2. Durata medie de aplicare:
8.3. Modalităţi de aplicare:
8.4. Condiţii de aplicare:
8.5. Modalităţi de scorare:
8.6. Durata de scorare:
8.7. Rapoarte generate pe calculator:
8.8. Detalii despre cursuri formative în utilizarea şi interpretarea probei:
9. Observaţii (se completează de către CM dacă este cazul)