Colegiul Psihologilor din România

Site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din România

 

Comunicat - clarificari administrative - 17.02.2018

 

Dragi colegi,

Zilele trecute vă anunțam că, prin modul în care activitatea Colegiului Psihologilor din România se va derula, aceasta va răspunde nevoilor psihologilor, atât la nivelul filialelor teritoriale, cât și la nivel central.

Vom răspunde punctual întrebărilor adresate de D-voastră, vom relua detalierea anumitor proceduri votate de forurile de conducere, dorindu-ne o eficiență ridicată în implementarea acestora.

 

  1. Când au loc ședințele comisiilor aplicative?

Comisiile aplicative ale Comitetului director au stabilit datele următoarelor ședințe, astfel:

  • 2 martie 2018, Comisia de psihologie educațională, consiliere școlară și vocațională
  • 8 martie 2018, Comisia de psihologia muncii, transporturilor și serviciilor
  • 16 martie 2018, Comisia de psihologie pentru apărare, ordine publică și siguranță națională
  • 16 martie 2018, Comisia de psihologie clinică și psihoterapie

 

  1. Când vom intra în posesia atestatelor și actelor aferente formelor de exercitare, votate în ședința CD și CC din 22 decembrie 2017?

Atestatele de liberă practică sunt în curs de tipărire, până marți vor fi finalizate și actele aferente formelor de exercitare, la finalul săptămânii viitoare urmând a fi expediate președinților filialelor teritoriale.

Pentru colegii din filiala București, documentele vor fi ridicate de la sediul filialei, într-un program care va fi afișat pe site-ul www.alegericpr.ro.

 

  1. Cum se trimit dosarele la București pentru a putea fi programați la comisii?

Pentru toate procedurile de depunere – aferente oricărui tip de dosar – nu au intervenit modificări.

Dosarele se depun exclusiv la filiala teritorială, datele de contact aferente fiecărei filiale regăsindu-se pe site-ul www.alegericpr.ro, secțiunea Filiale.

O dată pe săptămână, în ziua de vineri, vor fi transmise spre secretariatul Comitetului director dosarele înregistrate la filială pentru: acces în profesie – altă treaptă decât practicant în supervizare, schimbare de treaptă, forme de exercitare.

O dată pe lună, după derularea interviului de acces la filială, vor fi transmise și dosarele aferente candidaților care s-au prezentat la interviul de acces în profesie – treapta de practicant în supervizare.

Dragi colegi, vă rugăm să nu transmiteți dosare prin e-mail comisiilor aplicative, secretariatului Comitetului director, să nu vă prezentați direct cu dosarele la București, nu pot fi înregistrate în baza de date și programate la comisii decât acele dosare care au fost analizate la nivelul filialei teritoriale și au primit număr de înregistrare de la filiala teritorială.

 

  1. Cum procedăm cu înregistrarea contractelor de supervizare profesională?

Contractele de supervizare profesională, completate în trei exemplare originale, vor fi transmise spre secretariatul Comitetului director în fiecare zi de vineri.

Depuneți la filială contractele de supervizare, se transmit la București pentru înregistrare și două exemplare originale înregistrate revin la filială.

 

  1. Am primit anumite informări că trebuie să achit cotizația sau timbrele profesionale prin mandat poștal sau cash la sediul din Stoian Militaru

Revenim cu informația legată de canalele de comunicare ale Colegiului Psihologilor din România. Site-ul Colegiului Psihologilor din România este www.alegericpr.ro, e-mail-urile fiind transmise comunitatii profesionale de pe adresele Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Plățile către Colegiul Psihologilor din România, reprezentând taxe profesionale și cotizații, nu se efectuează în numerar sau prin mandat poștal, ci se achită în conturile afișate pe site-ul www.alegericpr.ro, secțiunea Contact.

Timbrele profesionale se comandă exclusiv pe site-ul www.alegericpr.ro, secțiunea Comandă timbre, se expediează la adresa de livrare menționată de D-voastră în formularul de comandă și se achită ramburs la curier.

Vă invităm să consultați site-ul www.alegericpr.ro, începând de luni, 19.02.2018, vom posta noi date de contact – numere de telefon și adrese de e-mail, având convingerea că vom reuși să răspundem prompt solicitărilor și întrebărilor D-voastră.

 

Laura Cristina Pătruț

Colegiul Psihologilor din România
Consilier pe probleme de comunicare și purtător de cuvânt